Nu har jag gått å blivit fryksdalsbo

Nu har jag faktiskt en bra förklaring till att jag faktiskt inte kunnat skriva här på väldigt läängee och det är för att jag har packat ner en massa grejer som jag ska ha med mig till lägenheten i torsby och rensat sånt som jag inte ska ha kvar.
 
 
Den här veckan har inte varit den bästa direkt. Sedan i måndags så har jag haft as ont i magen och i torsdags så var jag tvungen att åka in till akuten i torsby, dom tog prover och skicka in men dom såg bra ut så dom skicka en remiss så jag skulle få komma på ultraljud och det fick jag komma på redan dagen efter och dom såg inget fel och idag är det lördag och har fortfarande ont. Btw idag så har vi plockat in en massa grejer i lägenheten till och med sängarna så vi ska sova här inatt. Det tråkiga är att jag inte kan börja göra iordning ii mitt rum än för det ska tapetserats (stavning) om så det ser "lite" bättre ut än vad det gör nu.
Det känns så 7kt underbart att ha flyttat hit men det finns absolut saker från Månäs som jag kommer sakna men man vänjer sig.
 
Nää nu ska jag inte skriva här nö mer för idag meeen det är ju inte helt omöjligt att jag skriver några rader imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback