Himmel och pannkaka

Heeeej!!
Idag är det lördag och jag sitter här hemma i lägenheten och är sjuk. Förskyld, ont i halsen och ont i kroppen. FAN jag orkar inte att vara sjuk just nu för det är bara jobbigt! 
Vaknade igår morgon och orkade inte prata för det gjorde så ont i halsen så då fick det bli att stanna hemma från skolan.
Nej nu byter vi samtalsämne tycker jag.
Så vad har jag gjort idag då. Jo jag har varit till grangården och sedan har jag faktiskt inte gjort så mycket mer. Det kändes as konstigt att gå in där och kolla på alla hästgrejer och liksom inte kunna köpa något. Jag fixar inte att inte ha häst när man liksom har haft det sedan jag var 5 år gammal och nu är jag 16.
 
Här är alla hästar jag haft på dom 11 åren:
 
Pyret hade jag på långtidsfoder i några år
Spike som bara var hemma på bete ett tag (kommer inte ihåg riktigt vilket år)
Paul Pride hade jag på foder över sommaren (2007)
Sunny Day som vi köpte och som jag hade i 1 år och 2 månader (2008)
Almnäs Ulysses (Julle) som vi köpte tsm med Sunny Day och han hade jag i 4 år och 1 månad. (2008)
Romhus Knerten och Skogs Muffe som jag hade på prov i en månad (2010)
 
+ att jag har varit/är medryttare på några stycken också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback