SOMMARLOV!!

På riktigt menar jag.
Dom här tre veckorna har gått så 7kt snabbt tycker jag men det har varit grymt kul att jobba på dagis/fritids med glada barn och tsm med Anna HÄR HITTAR NI HENNES BLOGG. Vi har iallafall haft grymt roligt.
 

Resten av sommarlovet så kommer jag nog mest ta det lugnt och jag ska försöka att uppdatera här oftare också vilket jag inte är så duktig på, aja vi får väl se hur det går. 
Just det, höll ju på att glömma att berätta för er att vi har fått lägenhet i torsby och kommer förhoppningsvis att flytta dit i höst. Känns ganska gött men ändå konstigt att flytta härifrån när man liksom har bott här i nästan hela sitt liv men jag kommer väl mer eller mindre att bo i torsby eftersom jag ska gå på skola där.
Nej nu kommer jag plötsligt inte på något mer att skriva så jag slutar här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback