Jag hatar att skriva rubriker^^

Min dag idag har varit ganska slapp. Började med att bli med mamma och pappa till sysslebäck på auktion (inte riktigt min grej dedär) och när man kom hem så gick jag in och satte mig vid datorn och nu ikväll så har vi haft besök här av bl.a min syrra, patrik och moster Maritha och eftersom att vi ska flytta så ville dom ha lite saker.
Ganska go dag iallafall.
Känner att jag byter ämne här nu men jag tror inte att min älskade lilla ponny Julle mår bra. Han tappar en massa hår så han har huden framme på många ställen och jag tycker han är hängig men jag tycker att han äter och dricker som han ska, ska försöka att få hit en veterinär som kan kolla till honom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback